اخبار
1402/5/23 دوشنبه
امحاء بیش از ۵۹۰۰ کیلوگرم موادغذایی غیر قابل مصرف در آبادان
رئیس مرکز بهداشت آبادان از معدوم‌سازی ۵هزار و ۹۴۲ کیلوگرم انواع موادغذایی فاسد و تاریخ مصرف گذشته توسط بازرسان بهداشت محیط مرکز بهداشت شهرستان آبادان از ابتدای سال تاکنون خبر داد.

.

جعفر ربیحاوی صبح امروز در گفتگو با خبرنگار وب‌دا در آبادان اظهار داشت: بازرسان بهداشت محیط این مرکز در برنامه.های جاری و همچنین تشدید بازرسی از مراکز تهیه و توزیع مواد غذایی موفق به کشف انواع لبنیات، آبمیوه، کلوچه، کنسرو، مواد پروتئینی فراوری‌شده و سایر مواد غذایی غیر قابل مصرف انسانی و تاریخ گذشته شدند.
وی گفت: این اقلام پس از طی مراحل قانونی و اخذ دستور مقام محترم قضایی با همکاری نیروی انتظامی معدوم‌سازی شدند.
ربیحاوی با توجه به نزدیک‌شدن به مراسم معنوی پیاده‌روی اربعین بر توجه جدی شهروندان به کیفیت انواع اقلام غذایی مصرفی این ایام از جمله انواع چای، شکر و آبلیمو  و تاکید بر خرید از فروشگاه‌‌های معتبر اضافه کرد: سامانه ۱۹۰ به منظور دریافت شکایات و پیشنهادات شهروندان به صورت ۲۴ ساعته فعال است و موارد مطرح‌شده در این سامانه ظرف مدت حداکثر ۷۲ ساعت توسط کارشناسان بهداشت محیط پاسخ داده می‌شوند.

بيشتر
تعداد بازديد اين صفحه: 147758
تعداد بازديد کنندگان سايت: 109149665 تعداد بازديد زيرپورتال: 2785195 اين زيرپورتال امروز: 3359 سایت در امروز: 164583 اين صفحه امروز: 46