اخبار و رویدادهای مهم

.

توصیه‌های ایمنی در خصوص 4شنبه پایان سال

1402/12/21 دوشنبه

رئیس اورژانس پیش‌بیمارستانی دانشگاه علوم پزشکی آبادان با توجه به نزدیک شدن به 4شنبه آخر سال، توصیه‌هایی را بیان کرد.

به گزارش خبرنگار وبدا از آبادان، دکتر افشین دریانبرد، رئیس اورژانس پیش‌بیمارستانی و مدیر حوادث و فوریت‌های پزشکی دانشگاه علوم پزشکی آبادان در حاشیه جلسه هماهنگی و پوشش طرح سلامت نوروزی و چهارشنبه پایان سال با توجه به حساسیت‌های موجود در خصوص برنامه‌های مناسبتی آخرین چهارشنبه سال، اظهار کرد: سال گذشته خوشبختانه با همکاری خوبی که شکل گرفت تنها 7مصدوم در 4شنبه‌سوری داشتیم که آنها نیز دچار صدمات طولانی‌مدت و معلولیت نشدند.

وی با اشاره به اینکه عاجزانه از همه شهروندان به ویژه جوان‌ها تقاضا داریم که نکات ایمنی را در این روز رعایت کنند، افزود: امیدواریم با همان رفتار سال قبل حتی همان 7مصدوم را هم نداشته باشیم.

دکتر دریانبرد ادامه داد: تمام پایگاه‌های ما در 4شنبه پایانی سال در آماده‌باش کامل هستند و در همین خصوص و با سایر ارگان‌های خدمات‌رسان اعم از پلیس، شهرداری، آتش‌نشانی و ... هماهنگی بسیار خوبی ایجاد شده تا شهروندان در آرامش کامل بتوانند در سلامتی کامل به شادی مربوط به این روز بپردازند.

وی خاطرنشان کرد: اگر خدای ناکرده حادثه‌ای در این شب رخ داد، از جابجایی سریع و بی‌محابای مصدوم که باعث آسیب‌دیدگی بیشتر خواهد شد جدا پرهیز کنید، سریع با شماره 115 تماس بگیرید و این قول را می‌دهم که همکاران بنده کمتر از 10دقیقه کنار مصدوم باشند.

این مقام مسئول دانشگاه علوم پزشکی آبادان تصریح کرد: ما حتی آمار 4دقیقه‌ای رسیدن بر سر مصدوم را هم داریم و هر چقدر اتفاق کمتر باشد این سرعت بیشتر خواهد شد.

آرشیو
كلمات كليدي :اورژانس پیش‌بیمارستانی دانشگاه علوم پزشکی آباداندکتر افشین دریانبردطرح سلامت نوروزیتوصیه‌های ایمنی
نسخه قابل چاپ
تعداد بازديد اين صفحه: 13405871
تعداد بازديد پورتال: 14998103
آخرين ويرايش صفحه
چهارشنبه 5 اردیبهشت 1403 09:48:47
تم سایت
تیره روشن
تغییر اندازه فونت
ب+ ب ب-
اندازه نمایش صفحه
بزرگتر پیش فرض کوچکتر
فاصله بین خطوط و کلمات
+ پیش فرض -
بازگشت به حالت پیش فرض