اطلاعیه، همایش و دوره های آموزشی

.

اطلاعیه شماره یک آزمون استخدامی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی

1402/7/10 دوشنبه

با عرض تبریک ایام هفته وحدت و میلاد حضرت ختمی مرتبت محمدمصطفی(صلی الله علیه و آله) اطلاعیه شماره یک مرکز آزمون در خصوص نحوه بهره‌مندی از امتیاز کرونا و امکان ویرایش محل آزمون جهت اطلاع داوطلبان ارجمند به شرح زیر اعلام می‌گردد.

اطلاعیه شماره یک
آزمون استخدامی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی
در خصوص امتیاز کرونا و امکان ویرایش محل آزمون

با عرض تبریک ایام هفته وحدت و میلاد حضرت ختمی مرتبت محمدمصطفی(صلی الله علیه و آله و سلم) اطلاعیه شماره یک مرکز آزمون در خصوص نحوه بهره‌مندی از امتیاز کرونا و امکان ویرایش محل آزمون جهت اطلاع داوطلبان ارجمند به شرح زیر اعلام می‌گردد :

1. به اطلاع آن دسته از داوطلبانی که در زمان ثبت‌نام، متقاضی استفاده از امتیاز ویژه کرونا بوده‌اند، می‌رساند : جهت بهره‌مندی از امتیاز مذکور لازم است با تکمیل فرم مربوطه و مراجعه به دانشگاه محل انتخابی، نسبت به نهایی سازی این امتیاز اقدام نمایند. بدیهی است عدم مراجعه داوطلب تا تاریخ مندرج در اطلاعیه دانشگاه که در سایت دانشگاه اطلاع رسانی شده است ، به منزله انصراف از دریافت امتیاز می‌باشد. 

2. با توجه به تقاضای برخی داوطلبان برای تغییر محل آزمون، امکان ویرایش استان و شهر محل آزمون برای همه داوطلبان در بازه زمانی ساعت 20 روز دوشنبه 10 مهر لغایت ساعت 20 روز سه‌شنبه 11 مهر، فراهم می‌باشد. شایان ذکر است بعد از تاریخ مذکور امکان ویرایش و جابجایی محل آزمون به‌هیچ وجه فراهم نمی‌باشد. یادآور می‌شود آزمون در تاریخ 28 مهرماه(بجز مشاغل دندانپزشک وپزشکان متخصص) در تمام مراکز استان‌ها و بر حسب شرایط، در برخی از شهرستان‌های منتخب برگزار خواهد شد.

مرکز آزمون جهاد دانشگاهی
دهم مهرماه 1402

آرشیو
تعداد بازديد اين صفحه: 13527983
تعداد بازديد پورتال: 15150774
آخرين ويرايش صفحه
یکشنبه 30 اردیبهشت 1403 12:52:36
تم سایت
تیره روشن
تغییر اندازه فونت
ب+ ب ب-
اندازه نمایش صفحه
بزرگتر پیش فرض کوچکتر
فاصله بین خطوط و کلمات
+ پیش فرض -
بازگشت به حالت پیش فرض