یکشنبه 30 اردیبهشت 1403  
1402/3/17 چهارشنبه

تقدیر از اساتید مشاوره دانشگاه علوم پزشکی آبادان.

مسئول اداره مشاوره دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی آبادان از تقدیر اساتید مشاور دانشگاه توسط معاونت فرهنگی و دانشجویی با همکاری معاونت آموزشی، تحقیقات و فناوری دانشگاه در نشستی صمیمانه، با حضور معاون فرهنگی و دانشجویی،خبرداد..

.

به گزارش وبدا ازآبادان دکتر زینب عامری مسئول اداره مشاوره معاونت فرهنگی و دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی آبادان از تقدیر اساتید مشاور دانشگاه، در هفته کرامت و همزمان با پایان ترم تحصیلی دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی آبادان خبرداد.

تقدیر از اساتید مشاوره دانشگاه علوم پزشکی آبادان

وی افزود این تقدیر که طی نشستی صمیمانه با حضور سعید جلوای معاون فرهنگی و دانشجویی و مریم بان مسئول اساتید مشاور این دانشگاه صورت گرفت با پخش سرودملی جمهوری اسلام ایران و تلاوت آیاتی چند از کلام الله مجید آغاز و با صلوات خاصه امام رضا(ع) متبرک گردید.

تقدیر از اساتید مشاوره دانشگاه علوم پزشکی آبادان

عامری با بیان اینکه دلسوزی، تلاش و کوشش اساتید مشاور در تعلیم و تربیت و انتقال معلومات و تجربیات ارزشمند در کنار برقراری رابطه صمیمی و دوستانه با دانشجویان و ایجاد فضائی دلنشین برای کسب علم و دانش و درک شرایط دانشجویان حقیقتاً قابل ستایش است، ضمن ارائه گزارش عملکرد دو نیمسال تحصیلی اداره مشاوره، از نقش موثر اساتید مشاور در شناسایی، ارجاع و پیگیری دانشجویان آسیب‌پذیر، دارای افت تحصیلی و ارتقاء سلامت روان و پیشرفت تحصیلی تقدیر و تشکر نمود.

تقدیر از اساتید مشاوره دانشگاه علوم پزشکی آبادان

وی خاطر نشان کرد بر اساس شاخص‌های آموزشی مشخص شده از سوی استاد بان، دکتر مسعود تراب پور و مریم حیدری به عنوان اساتید مشاور برتر این دوره معرفی شدند.

تقدیر از اساتید مشاوره دانشگاه علوم پزشکی آبادان

در انتها جلسه نیز پس از پذیرایی و تشکر از همراهی اساتید مشاور دانشگاه، جلسه با انجام مراقبه به همراه تن آرامی توسط مهسا سیار، کارشناس اداره مشاوره دانشجویی صورت گرفت.

جهت مشاهده گزارش تصویری مراسم کلیک نمایید.

.
آرشیو